Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Маруфенко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
1.

Маруфенко О. В. 
Теоретичне обґрунтування формування активної позиції вчителя мистецтва відносно власного голосового здоров’я [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 102-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.215 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Маруфенко О. В. 
Голосозміцнюючий потенціал особистості як основа моделювання стратегії забезпечення голосового здоров’я майбутнього вчителя мистецтва [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 7. - С. 288-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_7_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.595 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Маруфенко О. В. 
Порівняльно-рейтинговий аналіз успішності вокальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 186-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 662.34 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Маруфенко О. В. 
Теоретичні засади вокальної підготовки вчителя музики в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 45. - С. 144-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_45_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.295 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Маруфенко О. В. 
Тенденції розвитку системи неперервної освіти в ХХІ столітті [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Актуальні питання мистецької освіти та виховання. - 2013. - Вип. 1. - С. 53-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apmov_2013_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.338 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Маруфенко О. 
Теорія і практика ціннісного ставлення майбутніх учителів музичного мистецтва до голосового здоров’я [Електронний ресурс] / О. Маруфенко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 34. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_34_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.004 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Маруфенко О. 
Стан вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва в системі неперервної художньо-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / О. Маруфенко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2014. - Вип. 33. - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2014_33_16
Проналізовано стан вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва в системі неперервної мистецько-педагогічної освіти. Визначено мету та завдання констатувального дослідження, сформульовано нульову та альтернативну гіпотези, розроблено діагностувальний інструментарій. Презентовано діагностувально-технологічний апарат, в основі якого - система показників і критеріїв: емоційно-ціннісного, когнітивно-розвивального, оцінно-рефлексивного, діяльнісно-практичного, особистісно-перспективного, за допомогою яких визначено рівні розвитку (низький, середній, достатній та високий) і надана їх якісна характеристика. Запропоновано шкалу оцінювання, визначено мінімальний і максимальний бали респондента. Відповідно до шкали встановлено розбіжність балів за рівнями. За результатами констатувального експерименту визначено стан вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у системі неперервної мистецько-педагогічної освіти, надано назви-характеристики кожного рівня. Проанализировано состояние вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства в системе непрерывного художественно-педагогического образования. Определена цель и задачи констатирующего исследования, сформулированы нулевая и альтернативная гипотезы, разработан диагностический инструментарий. Представлен диагностически-технологический аппарат, в основу которого положена система показателей и критериев: эмоционально-ценностного, когнитивно-развивающего, оценочно-рефлексивного, деятельностно-практического, личностно-перспективного. С их помощью определены уровни развития (низкий, средний, достаточный и высокий) и предоставлена их качественная характеристика. Предложена шкала оценивания, определены минимальный и максимальный баллы респондента. В соответствии со шкалой установлен разброс баллов по уровням. По результатам констатирующего эксперимента определено состояние вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства в системе непрерывного художественно-педагогического образования, предложены названия-характеристики каждого уровня.This paper examines the state of vocal training of future teachers of music in the system of lifelong artistic and teacher education. It identifies goals and objectives of ascertaining research, formulates zero and alternative hypotheses, and develops diagnostic tools. This paper represents diagnostic technological device, which is based on a system of indicators and criteria: emotional value, cognitive- developmental, evaluative, reflective, action-practical, personal-perspective ones through which the level of development (low, medium, sufficient and high) is determined and their qualitative characteristics are given. The scale of assessment is proposed, minimum and maximum points of the respondent are determined. According to the scale the difference in points in levels is determined. As a result of the ascertaining experiment the state of vocal training of future teachers of music is stated in the system of lifelong artistic and teacher education, the names-characteristics of each level are provided.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.332 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Маруфенко О. 
Теорія і практика формування вокально-артикуляційних навичок у школярів [Електронний ресурс] / О. Маруфенко // Мистецтво та освіта. - 2014. - № 3. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mtao_2014_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.552 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Маруфенко О. В. 
Критеріальний підхід у дослідженні ефективності вокальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2014. - Вип. 16(2). - С. 84-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2014_16(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 318.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Маруфенко О. В. 
Психолого-педагогічні особливості формування вокально-педагогічної майстерності вчителя музики в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Маруфенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2011. - Вип. 11. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2011_11_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 330.729 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського